1. Pełna ewidencja kontrahentów oraz innych podmiotów |
|
- Informacje o osobach, firmach, działach, pracownikach
- Hierarchiczna wizualizacja struktury przedsiębiorstw
- Dołączania zdjęć do informacji o osobach
- Lokalizacja podmiotów gospodarczych na mapie cyfrowej
- Błyskawiczny dostęp do danych o płatnościach, zaległościach, kredytach itp.
- Rejestrowanie powiązań między kontrahentami
- Przyporządkowywanie klientom i innym podmiotom dowolnych atrybutów
- Informacja o towarach zakupionych przez klienta (numery seryjne)
|
|
2. Organizacja pracy |
|
- Wygodny, interaktywny panel startowy
- Niezależne okna albo zakładki – do wyboru
- Konfigurowalne skróty w formie okienka lub tzw. dockletu, znanego z rozwiązań firmy Apple
- Lista spraw do załatwienia na dany dzień
- Bieżące przypomnienia o sprawach do załatwienia
- Kalendarz indywidualny dla każdego użytkownika
- Kalendarze grupowe umożliwiające koordynowanie pracy wielu osób
- Synchronizacja przypomnień dla wielu osób
- Kalendarze długoterminowe
- Obsługa przypomnień cyklicznych
- Proste wysyłanie przypomnień do wielu osób
- Komunikator wewnętrzny (z możliwością dodawania załączników, żądania potwierdzeń, tworzenia przypomnień, organizowania konferencji itp.)
- Możliwość podglądu na drzewie projektów wydruku faktur, ofert, dokumentów magazynowych
- Biurko znakomicie ułatwiające pracę z dokumentami
- Edytor opisów (np. notatek, tekstów ofert, cech towarów), umożliwiający między innymi zaawansowane formatowanie oraz sprawdzanie pisowni w różnych językach
- Tablica ogłoszeń
|
|
|
3. Archiwizacja i obieg dokumentów oraz innych działań
|
|
- Przekazywanie dokumentów oraz zadań pomiędzy użytkownikami
- Definiowanie procedur dla różnych typów działań
- Wizualizacja przebiegu procesów i procedur na dynamicznie tworzonych diagramach („workflow”)
- Nadawanie dokumentom numerów referencyjnych
- Współpraca ze skanerem
- Rozpoznawanie pisma ręcznego (tylko pod Win 7 i 8)
- Rozpoznawanie mowy (+ 99 PLN od użytkownika)
- Wsparcie dla obsługi dyktafonów rozpoznających mowę w urządzeniach mobilnych
- Scentralizowane wyszukiwanie treści, obejmujące również załączniki zewnętrzne (np. pliki doc, pdf, itp.) i uwzględniające polską fleksję
|
|
4. Rejestrowanie zdarzeń (kontaktów handlowych i innych działań) |
|
- Przechowywanie informacji o zdarzeniach
- Przydzielanie zdarzeniom dowolnych atrybutów
- Rejestrowanie notatek głosowych (dyktafon, nagrywanie rozmów telefonicznych)
- Dołączanie do zdarzeń dokumentów elektronicznych lub papierowych (skanowanie)
- Rejestrowanie czasu pracy i kosztów dodatkowych
- Przypominanie o zadaniach (na dzień i godzinę)
- Kodowanie przypomnień przy pomocy kolorów
- Prezentacja danych w postaci wygodnego kalendarza
- Dołączanie zaprojektowanych uprzednio, dowolnych formularzy i możliwość ich wydruku
|
|
5. Grupowanie zdarzeń w sprawy |
|
- Przechowywanie informacji o sprawach
- Automatyczne numerowanie spraw
- Przyporządkowywanie sprawom dowolnych atrybutów i monitorowanie ich zmian
- Planowanie czasu trwania spraw (jako etapów projektu) i monitorowanie ich realizacji
- Planowanie budżetów i monitorowanie ich realizacji
- Przydzielanie zasobów osobowych i sprzętowych, planowanie i monitorowanie ich wykorzystania
- Wielopoziomowe grupowanie spraw
- Zlecanie spraw pracownikom
- Śledzenie zmian osób prowadzących sprawy
- Alerty o bliskich terminach zakończenia spraw
- Umowy stałe (ryczałt)
|
|
6. Grupowanie spraw w projekty |
|
- Przechowywanie informacji o projektach łączących sprawy różnych kontrahentów
- Określanie budżetów projektów
- Monitoring stanu realizacji projektów
- Hierarchiczna wizualizacja projektów
- Graficzna wizualizacja działań w obrębie projektów (histogramy i wykresy Gantta)
- Wyświetlanie historii zmian wykresu Gantta
- Automatyczne numerowanie projektów
- Przydzielanie magazynów do projektów
- Projekty „Nieprzydzielone”, gromadzące klientów i firmy, nieprzydzielone do żadnego innego projektu
|
|
7. Działania marketingowe |
|
- Tworzenie cenników
- Tworzenie zestawów promocyjnych uwzględniających okres obowiązywania
- Tworzenie grup klientów uprzywilejowanych
- Określanie rabatów dla poszczególnych klientów
- Zarządzanie planami sprzedaży handlowców
- Wizualizacja działań handlowych w formie tzw. „lejków sprzedaży”, umożliwiających analizowanie osiąganych wyników w różnych przekrojach
- Dostępna z różnych miejsc tzw. „Perspektywa”, dająca syntetyczny obraz działań handlowych oraz umożliwiająca ich operacyjne opomiarowanie
- Przyznawanie klientom punktów za określone działania i automatyczne wygaszanie tych punktów
|
|
8. Korespondencja seryjna |
|
- Tworzenie grup wysyłkowych (ze względu na różne atrybuty firm i osób)
- Obsługa poczty konwencjonalnej i elektronicznej
- Drukowanie nagłówków listów i etykiet adresowych
- Indywidualizacja korespondencji seryjnej
- Aktywne papeterie e-mail
- Serializacja wysyłki poczty elektronicznej
- Rejestrowanie uczestnictwa w wysyłce
- Możliwość wykorzystania usługi WebBell
|
|
9. Wbudowany klient poczty elektronicznej |
|
- Standardowy wygląd oraz funkcje (papeterie, możliwość wstawiania obrazów do treści listu oraz do podpisu) i duża łatwość obsługi
- Automatyczna identyfikacja nadawców
- Przekształcanie otrzymywanych listów w zdarzenia
- Możliwość określania następnego kroku zdarzenia podczas wysyłki maila
- Wygodna książka adresowa
- Podpowiadanie adresów e-mail
- Sprawdzanie pisowni z użyciem słowników MS Office (w poczcie oraz podpisie)
- Żądanie potwierdzenia otrzymania wiadomości
- Autoresponder
|
|
10. Baza wiedzy |
|
- Przechowywanie i porządkowanie wiedzy zgromadzonej w firmie
- Możliwość wprowadzania notatek oraz podpinania załączników zapisanych w dowolnym formacie
- Generowanie słów kluczowych
- Zaawansowane narzędzia do wyszukiwania informacji
- Sortowanie notatek według dat utworzenia, bądź rankingów szukanych wyrażeń
|
|
11. Współpraca z systemami telefonicznymi
|
|
- Integracja z centralami Slican, a także programami Skype oraz X-Lite
- Możliwość integracji z centralami oraz oprogramowaniem wykorzystującym standard TAPI (np. Asterisk)
- Automatyczna inicjacja połączeń telefonicznych
- Automatyczna identyfikacja osoby dzwoniącej
- Możliwość przekierowania rozmowy do innego użytkownika
- Historia połączeń z rozbiciem na wychodzące, przychodzące, zrealizowane, nieprzyjęte i nieodebrane
|
|
12. Gospodarka magazynowa |
|
- Informacje o usługach, towarach i ich producentach
- Możliwość zróżnicowania nazw towarów dla poszczególnych odbiorców
- Indywidualizacja produktu (możliwość przypisania numeru seryjnego, koloru, roku produkcji oraz innych atrybutów identyfikujących towar)
- Przyporządkowywanie produktom cen, rabatów i innych, dowolnych atrybutów
- Przechowywanie informacji o dostawach i innych operacjach magazynowych
- Automatyczne generowanie zamówień dla dostawców
- Wystawianie i rejestrowanie różnych dokumentów magazynowych
- Kontrola i korygowanie stanów w poszczególnych magazynach
- Identyfikacja towarów na poziomie egzemplarza (numery seryjne)
- Raporty magazynowe
- List przewozowy
- Opcja pobierania produktów do oferty z karty technologicznej
- Możliwość zdefiniowania prowadzącego (opiekuna) produktu
- Możliwość kopiowania indeksów magazynowych
|
|
13. Sprzedaż i fakturowanie |
|
- Tworzenie i śledzenie realizacji zamówień
- Wystawianie paragonów, faktur VAT, eksportowych, wewnętrznych, zaliczkowych i pro forma
- Wystawianie dokumentów korygujących
- Potwierdzenia zamówień
- Rozbijanie zamówień
- Obsługa faktur zaliczkowych
- Automatyczne generowanie faktur wewnętrznych
- Numer zamówienia klienta oraz adres dostawy na zamówieniu
- Deklaracja Intrastat
- Obsługa kredytu kupieckiego
- Monitorowanie należności i wiarygodności klientów
- Obsługa wielu walut, kursów i rachunków bankowych
- Współpraca z drukarkami fiskalnymi (Elzab, Optimus, Novitus, Posnet, Torell)
|
|
14. Serwis |
|
- Przechowywanie informacji o urządzeniach i usługach serwisowych
- Rejestrowanie zleceń klientów
- Planowanie działań serwisantów w oparciu o wygodny kalendarz
- Generowanie zleceń dla techników
- Monitorowanie przebiegu prac
- Automatyczne tworzenie dokumentów magazynowych
- Rozliczanie kosztów serwisu
- Generowanie dokumentów finansowych
|
|
15. Zobowiązania i należności |
|
- Rejestrowanie i przechowywanie informacji o zobowiązaniach i należnościach
- Alokowanie wydatków do centrów kosztowych
- Rejestrowanie płatności
- Powiązanie z dokumentami PZ
- Drukowanie dokumentów KP i KW
- Raport kasowy
- Błyskawiczny dostęp do danych o płatnościach i zaległościach
- Proste przejście z listy należności do listy zdarzeń
|
|
16. Produkcja |
|
- Tworzenie kart technologicznych
- Planowanie produkcji i zamawianie komponentów
- Rezerwacja zasobów osobowych i sprzętowych dla potrzeb produkcji
- Wystawianie zleceń produkcyjnych
- Możliwość równoczesnej realizacji jednego zadania przez wielu pracowników
- Możliwość kontynuacji zadania przez kilka zmian i przez różnych pracowników
- Możliwość wymuszenia kontroli jakości po operacji
- Kompletacja „w locie”
- Rejestracja czasu trwania operacji
- Rejestracja czasu pracy operatora oraz maszyny
- Zlecanie operacji na zewnątrz
- Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych
- Rozliczanie czasu pracy i kosztów dodatkowych
- Raportowanie kosztów poprawek
- Ramus Factor – program służący do rejestracji rzeczywistych operacji oraz czasu ich trwania, pracujący w hali produkcyjnej i wykorzystujący czytniki kodów kreskowych (kody znajdują się na zleceniach produkcyjnych i identyfikatorach pracowników)
|
|
17. Rozliczenia |
|
- Rozliczanie czasu pracy i kosztów dodatkowych
- Wewnętrzne i zewnętrzne stawki pracowników
- Uzależnienie stawek zewnętrznych od obsługiwanych klientów i prowadzonych spraw
- Pełna obsługa historii stawek
- Wielostopniowy system weryfikacji rozliczeń
- Różne rodzaje raportów dla klientów i przedsiębiorstwa
- Bieżące monitorowanie zaległości płatniczych kontrahentów
- Generacja dokumentów kosztowych ze zdarzeń
|
|
18. Analizy i raporty |
|
- Predefiniowane grupy i kategorie raportów
- Możliwość tworzenia własnych raportów w obrębie wybranych grup
- Wygodny wybór kolumn, filtrów, kolejności i porządku sortowania
- Eksport wyników do aplikacji MS Word i MS Excel (wymaga zainstalowania pakietu MS Office) i formatów HTML, XML, CSV
- Możliwość tworzenia gotowych szablonów raportów w MS Excel
- Opcja automatycznego generowania raportów o wybranej godzinie i wysyłki na wskazany adres e-mail
|
|
19. Konfigurowalność |
|
- Uzupełnianie bazy systemu o nowe kolumny, zawierające dane specyficzne dla klienta
- Określanie uprawnień grup użytkowników do obiektów systemowych
- Uprawnienia dynamiczne (ustalanie praw dostępu zarówno do typów, jak i instancji dokumentów)
- Kontrola siły hasła
- Możliwość dostosowania nazewnictwa elementów systemu do potrzeb użytkownika
- Możliwość modyfikowania poleceń menu, wyglądu list i składników kreatorów
- Słowniki podstawowe: państw, miast, ulic, itp.
- Obsługa złożonych słowników atrybutów (ze słownikami podrzędnymi)
- Możliwość tworzenia wieloetapowych procedur, realizujących specyficzne funkcje w systemie
- Możliwość obsługi wielu podmiotów prawnych w obrębie jednej organizacji gospodarczej
- Elastyczne tworzenie ciągów numeracyjnych
- Wbudowane szablony dokumentów
- Możliwość projektowania własnych szablonów ofert, faktur itp., a także dowolnych formularzy dokumentów drukowanych (np. notatek)
- Akcje automatyczne – wywoływane w określonych odstępach czasu lub po zajściu określonych zdarzeń
- Opcja dołączania skryptów PHP, przetwarzających dane w ustalony przez użytkownika sposób
- Narzędzia do migracji danych
- Automatyczny monitoring spójności danych
- Możliwość śledzenia zmian danych
- Możliwość tworzenia tzw. widoków własnych w różnego rodzaju formatkach prezentujących dane
- Wielojęzyczność, dostępne wersje polska i angielska
- Możliwość tworzenia własnych wersji językowych i zmieniania nazewnictwa w języku polskim
- Tzw. „puste funkcje”, wywoływane automatycznie w różnych sytuacjach – ogólnie nie wykonują żadnych operacji, jednak u każdego klienta mogą zostać wypełnione treścią adekwatną do jego potrzeb; puste funkcje posiadają status danych, więc nie zmieniają się podczas aktualizacji oprogramowania
- Możliwość wywoływania bezpośrednio z systemu aplikacji zewnętrznych (np. Open Office, MS Excel) i dynamicznego wymieniania z nimi danych.
|
|
20. Współpraca z systemami zewnętrznymi |
|
- Eksport danych do programów FK produkcji: Comarch, Sage Symfonia, T-Soft, Bielbit, MSM oraz innych firm, pod warunkiem udostępnienia formatu importu danych
- Współpraca z zewnętrznymi programami pocztowymi (np. MS Outlook)
- Dostęp do danych adresowych poprzez serwer LDAP
- Synchronizacja z urządzeniami przenośnymi i telefonami komórkowymi poprzez protokół SyncML
- Wsparcie dla protokołu WebDav
- Eksport informacji do aplikacji MS Word i MS Excel (wymaga zainstalowania pakietu MS Office) i formatów HTML, XML, CSV
- Współpraca z serwerami OCR (np. ABBYY Recognition Server)
- Integracja z Active Directory
|
|
22. Monitoring odwiedzin portalu internetowego |
|
- Identyfikacja podmiotów odwiedzających portal firmowy
- Automatyczne tworzenie zdarzeń zawierających informacje o odwiedzinach(dane odwiedzających, adresy odwiedzonych stron, czas trwania wizyt)
- Automatyczne generowanie zadań do wykonania (uzależnionych od parametrów wizyty)
- Automatyczne przyznawanie punktów za odwiedziny według ustalonych kryteriów
- Automatyczne odbieranie punktów za bezczynność według ustalonych kryteriów
|